Nový metodický průvodce ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, jak uvádí článek ZDE, představuje šest klíčových přístupů pro efektivní práci s dětmi a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami:
1) posílení,
2) pobídka,
3) vizuální podpora,
4) sociální příběhy,
5) analýza úkolů
6) technologicky podporovaná výuka a intervence.
Inovativní metodický průvodce reaguje na neustále se rozvíjející oblast speciální a inkluzivní pedagogiky.
Chcete se o vzdělávání dětí se speciální potřebami dozvědět více? Přihlaste se na kurz "Úvod do tématu podpory žáků na autistickém spektru a s mentálním postižením s využitím vizuální podpory, sociálních příběhů, pobídek a posílení" viz níže:
Seznámení se s konceptem vědecky podložených přístupů podpory dosahování vzdělávacích, sociálních a komunikačních cílů dětí a žáků s mentálním postižením a poruchami autistického spektra.
Informace o kurzuSeznámení se s konceptem vědecky podložených přístupů podpory dosahování vzdělávacích, sociálních a komunikačních cílů dětí a žáků s mentálním postižením a poruchami autistického spektra.
Informace o kurzuSeznámení se s konceptem vědecky podložených přístupů podpory dosahování vzdělávacích, sociálních a komunikačních cílů dětí a žáků s mentálním postižením a poruchami autistického spektra.
Informace o kurzuSeznámení se s konceptem vědecky podložených přístupů podpory dosahování vzdělávacích, sociálních a komunikačních cílů dětí a žáků s mentálním postižením a poruchami autistického spektra.
Informace o kurzu